Ca întotdeauna, dincolo de valul de știri negative se petrec și lucruri bune. Trebuie doar să fim receptivi și, pe cît posibil, să contribuim. 

● Inițiativa MarketingForGood.ro, lansată în 23 aprilie, a reușit să strîngă 2.550 de ore de consultanță de la peste 100 de agenții și consultanți individuali, care au fost puși în contact cu 100 de companii. 

● Asociația Magic a contribuit pînă acum în lupta contra COVID-19 cu echipamente de protecție și aparatură medicală în valoare de peste 650.000 euro și a demarat mai multe proiecte precum Linia Solidarității și Telefonul Medicului. 

● 37.500 de mese calde au fost donate personalului medical din prima linie și persoanelor fără adăpost, în cadrul programului „Masa Bunătății”, inițiat de HORA și susținut de Philip Morris România. 

● În fiecare magazin Carrefour se găsesc, începînd de săptămîna trecută, recipiente speciale pentru colectarea măștilor și mănușilor. 

● În 1 iulie, Kaufland Romania, prin Asociația Act for Tomorrow, lansează un nou apel pentru ONG-uri care aduc un impact pozitiv în educație, sănătate, mediu, societate și cultură. Se vor putea înscrie proiecte pentru pragurile de 1.000, 5.000 și 10.000 de euro.  

● Revino a lansat harta producătorilor locali de brînzeturi și vinuri din România. 

● #SwimAtHome-ul s-a încheiat, iar în două zile 462 de înotători virtuali au strîns donații în valoare de 413.512 lei. 

Nu uitați de formularul 230 prin care puteți să redirecționați 3,5% din impozitul pe venit către un ONG! Noul termen limită e 30 iunie 2020. Dacă nu știți cui vreți să donați, pe platforma Redirectioneaza.ro, creată de Code4Romania, găsiți o lungă listă de ONG-uri, precum și formularele tipizate. Mai mult de 18.800 de formulare au fost completate pînă acum.  

Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.