Ca întotdeauna, dincolo de valul de știri negative se petrec și lucruri bune. Trebuie doar să fim receptivi și, pe cît posibil, să contribuim.  

● Bosch a alocat 20.000 euro pentru renovarea a două școli în Hunedoara. În plus, 200 de angajați Bosch au petrecut peste 3.300 de ore în renovarea acestora.

● Lidl Romania contribuie la reducerea riscului de abandon școlar și investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF Romania. Suma a fost strînsă printr-o campanie desfășurată în magazine, timp de o lună: pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl a donat 1 leu către UNICEF. 

● Magazinul de pantofi CCC va renunța la pungile de plastic şi va introduce pungi de hîrtie reciclabilă la prețul de 1 RON, sumele colectate din vînzarea lor find donate către UNICEF. 

Peditel, un serviciu inițiat în 2014 de Fundația Părinți din România, a oferit sfaturi medicale pediatrice prin telefon (gratuit și non stop), pentru 65.511 copii din România și diaspora. 

● Aflați aici povestea tinerei care și-a pus apartamentul la dispoziția celor de la Casa Filip, pentru bolnavii de cancer care vin la tratament în Cluj. În 2019, au fost 206 persoane cazate aici.

● 120 de persoane cu sindrom Down vor învața cum să își caute un loc de muncă și cum să se integreze la acesta, printr-un proiect al Fundației Special Olympics România.

● Agenția de digital Mavericks va continua și în 2020 programul #betterworld, oferind pro-bono pentru șapte afaceri sociale campanii de performance media, setup de webanalytics și interpretarea datelor. 

Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.