- Diana MIŞA -
Cum se face că în plin an de criză banca dvs. iniţiază o campanie naţională de dotare a bibliotecilor din mediul rural? 

Am ales să amenajăm biblioteci în şcolile din mediul rural deoarece credem cu tărie că elevii de azi reprezintă viitorul de mîine. În plus, elevii de la sate au dreptul la aceleaşi şanse ca şi cei din mediul urban. Încă de la intrarea pe piaţa românească, în 2004, am pus bazele unei dezvoltări responsabile, astfel că am integrat strategiile de CSR în programul nostru de creştere, indiferent de climatul economic. Tocmai pentru că avem şi conştiinţa influenţei pozitive, pe care o putem exercita asupra întregii societăţi. 

Dacă persoanele fizice vor să se alăture acestei iniţiative, cum o pot face? 

Oricine este binevenit să se alăture cauzei pe care o susţinem. Dincolo de efortul de a dota şcoli cu cărţi noi şi mobilier, am generat donaţii de peste 8000 de cărţi. Puncte de colectare există în toate sucursalele băncii şi în librăriile Humanitas, partenere în acest proiect. De altfel, cei interesaţi pot găsi mai multe detalii pe www.estedreptulmeu.ro, platforma noastră de comunicare online a programelor de CSR. 

O să vă implicaţi şi în alte proiecte cultural-educaţionale? 

Acordăm o foarte mare atenţie acţiunilor cultural-educaţionale, însă, după cum reiese şi de pe site-ul nostru, întreprindem şi acţiuni de susţinere şi promovare a sportului, a artelor şi de protejare a mediului. Încercăm, aşa cum o arată şi sloganul sub care ne desfăşurăm activităţile – „Dreptul la o lume mai bună“, să punem bazele unei societăţi „sănătoase“, în care să avem cu toţii aceleaşi drepturi şi oportunităţi.  

Diana Mişa este director de marketing al OTP Bank România.  

a consemnat Marius CHIVU